May 7, 2010

saya tak hairan pun!!!

Posted by Aly Alberta at 9:50 PM
Reactions: 
haluuu..ini ada 1 citaaa..ada la pmpn2 ni yg bru bercintan cintun...lps tuu sibuk menjaja cita bf dia ke hulu ke hilir..klu jmp pmpn2 ni mst xde cita lain..asyik cita psl bf dia je...nyampah betul!!!..smp kt fb pn smua status..smua comment..smua post mst psl cintaaaa dia yg xsmp setahun jagung lg tuu..

tau laa baru bercinta..tp agak2 la pmpn2..xkn kt smua org nk cita psl u all pny bf..psl cita cinta lu..smp ada 2 3 makcik tu dh meluat dgn u all..sya igtkn sya sorg je yg meluat..tp rupa2nya ada lg org lain..makcik2 lak tuu..hahahaha..sngh xdpt lupakan bila ada makcik tu luah perasaan kt sya psl u all..phewwwwwwww...gelak guling2!!!

sya pn pnh bercinta juga..smp skrg pn sya msh bercinta jugaa..dh nk msk 6 tahun dh pn..tp xde la kemaruk mcm pmpn2 tuu..dlu msa mula bercinta xde pn sya menjaja cita2 cinta sya kt org lain..cita cinta kita biarlah kita & si dia saja yg tau..kan?..

antara cita yg dijaja oleh pmpn2 tu ialah psl pakai baju sama..pg mna2 pn 2 2 mst pakai baju color sama..ye!..sya akui sya pn dlu mcm tu tp xde la smp tiap2 tpt yg kami pg kami pakai baju sama..ada certain2 time..event je yg kami pakai baju sama..& yg penting time tuu org xramai..malu seh pakai baju sama..igt boria ke apa..boria pulau pinang...huhu..

lg 1 cita..pmpn2 ni beria2 mencari subang huruf2 tuu..alah konon2 nk pakai subang huruf awal bf dia la tuu..alamak aiiii..itu trend dulu laaaaa..mn ada dh mcm tu skrg ni..dolu2 ye laa...blambak org jual subang huruf tu..dr A smp Z..ketinggalan zaman btl..lantak la u all nk pakai huruf F ke H ke Z ke..tp xpyh la nk tunjuk kt smu org..sya pn ada juga laaa..bkn setakat huruf J je yg ada...huruf A utk airly pn ada juga!..penuh 1 box tau..mcm2 design ada..


pmpn2 ni nama je lahir tahun 83 84..tapi perangai mcm bdk2 br hbs spm..emmm..itulah penangan cinta..org yg baru bercinta mcm tu laa..semuanya indah..semuanya baik..semuanya happy..tgu la 2 3 tahun lagi..baru la u all rasa..baru la masing2 nk tunjuk taring..tp itu pn klu smp 2 3 tahun laa..huhu..tp sya tetap mendoakan yg terbaik utk u all..amin!


haissshhh..ngumpat org ke??..heeee..xla..luahan perasaan je..huhu..oh!..today TGIF..yeah!..nothing special..msh lg berada di dlm keadn yg bz..keja msh byk..pagi td agak xbest masa buat keja sbb aircond xberfungsi..panas seh..dh 1 2 jam lps baru la ada sejuk sikit..tp xde la sejuk sgt..selalunya klu hari jumaat mst sejuk yg amat..tp td sejuk2 suam2..hee..xtau nk describe..


then after ofc hrs abeyohs dtg ambil..then jln spt biasa jammed!..tp kami naik kotor..line clear...then pg melantak makan ayam goreng mcD..sedap oh!!..then blk..tgk diari af jp..mandi..bt farm..& here i am..blogging...tp ngantuk dh ni..esk kluar dating..movie time...=)

ok la mau berfb jp then titun...gd nite..take care..daaaa....

0 comments:

Post a Comment

 

Princess Diaries Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device