August 2, 2010

Jangan Tiru Macam Saya!!!!!

Posted by Aly Alberta at 9:32 AM
dear blog..i’ve spotted that u have been copied..damn!..damn!..damn!..sixplet damn!..

arghhhh..sgt xbest kan bila ada org copy idea kita..100% lak tuu..cuma dia tokok tambah saja..damn!..from the title..about me section..the other part of me..important section..prayers section..place to visit pun kena tiru jugaa..ni bkn tiru 100% dh ni..500% kena tiruu..damn!!!..& yang paling sakit hati tuu..semua word on every each section semuanya sama!!..urgghhhhhh..bikin panasssss!!!!!!!!!!!

ohmigod!..i really cant think why the person should copy my idea..yes..u are please to read my blog but u strictly not to copy my idea..my all idea..damn!

to person who may concern..please please..change ur blog..asap!..jangan tiru macam saya..sila buat word sendiri..

arghhhhhhhh..frustrated!!!!

0 comments:

Post a Comment

 

Princess Diaries Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device