April 14, 2011

Lone Ranger...

Posted by Aly Alberta at 9:27 PM
Hi.. Saya menjadi lone ranger 2 hari 2 malam. Esok dan Sabtu. Abeyohs saya telah menerbangkan dirinya ke kampung saya. Ini kali kedua Abeyohs saya terbang ke sana tanpa saya. Dan ini amat menyeksa batin saya. Down deep in my heart, I'm crying. Wuarggggggghhhhhhhhhhhhhhh...

So, kita kena membalas dendam dengan mengirim makanan kegemaran kita. Don't care either he has time or not. Permintaan harus dipenuhi untuk mengelakkan kempunan. Kalau kempunan, young and dangerous!

Permintaan yang harus dipenuhi adalah:-

1. Tuhau (yang beli sana pasar malam Keningau, minta si mumy tolong beli, dia tau tuu)
2. Kerabu mangga (yang si mumy punya hand made)
3. Kari ayam (yang panas-panas dari dapur Teacher Sylvia)
4. Kuih cincin (yang warna coklat tua dan kecil, tia mau yang warna coklat muda dan besar)
5. Bambangan (yang ni kalau musim la, ada bah tuu sana Penampang, tempat Aunt Flona)
6. Si Eric Junior (yang ini wajib dipenuhi! dan ini bukan makanan..=p)


OK! That's all.



p/s..out of 6, only 1 he manage to get, i knew it already, the others, in my dream..i'm homesick!!!!!!!

0 comments:

Post a Comment

 

Princess Diaries Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device